Forumul Industriei Auto 2019 de la Craiova sponsorizat de CJ Dolj cu 16.000 de lei

Forumul Industriei Auto 2019 de la Craiova sponsorizat de CJ Dolj cu 16.000 de lei

Google a retras 2,3 miliarde de anunţuri publicitare contrare regulilor sale în 2018, adică şase milioane de ‘anunţuri publicitare rău intenţionate’ pe zi, acordând o atenţie specială publicităţii politice, într-un context în care încrederea în giganţii din lumea digitală este în scădere, conform unor statistici publicat joi de companie, relatează AFP.

“Încrederea este fundamentală pentru a construi un ecosistem sănătos, iar noi ştim că încrederea faţă de publicitate, în lume, este probabil la cel mai scăzut nivel”, a recunoscut Mark Howe,…



citeste Forumul Industriei Auto 2019 de la Craiova sponsorizat de CJ Dolj cu 16.000 de lei pe Romania24.ro

Share this post

Post Comment